ansearch

یک جستجو

ansearch

یک جستجو

یک جستجو

۲۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

cust2-1525711587.gif?resize=768:*
یوتیوب MIT CSAIL

محققان MIT یک سیستم ایجاد کرده اند که امیدوارند یکی از ماشین های خود رانندگی بزرگترین نقاط کور را جابجا کند. سیستم جدیدی به نام MapLite قادر به رانندگی بدون نیاز به جاده های نقشه برداری 3D می باشد و این امر منحصر به فرد است برای مقابله با مناطق روستایی بیشتر.

در بیشتر موارد، آزمایشات خودرو خود رانندگی بر شهرها متمرکز شده است. بوستون ، پیتسبورگ ، لاس وگاس و دهها شهر دیگر برنامه های خودآموزی خود را آغاز کرده یا برنامه ریزی کرده اند. دلیلی وجود دارد که شرکت ها به شهرهای نگاه کنند.شهرها به طور کلی نشانه های روشن و جاده های خوبی دارند، دو چیز که چالش بزرگی را برای رانندگی AI رانندگی می کند و باعث می شود که انگشت شستشو و مقابله با آن آسان تر شود.

شرکت هایی مانند گوگل یا اوبر نیز در نقشه های پیچیده سه بعدی برای این مناطق شهری سرمایه گذاری می کنند و هر علامت و مسیر جاده را برچسب گذاری می کنند. با توجه به پیچیدگی عملیات و واقعیت این است که میلیون ها مایل از جاده های ایالات متحده پهناور، بی نظیر یا نامناسب مشخص شده است، جای تعجب نیست که تمرکز توسعه تا به امروز به طور قطعی شهری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۰۲
ansearch
گتی ایماژ جاستین سالیوان

اگر شما برای یک وسیله نقلیه جدید خریداری می کنید و از دوربین پشتیبان یا هزینه های اضافی اضافی برخوردار نیستید، آن را قبل از سه شنبه، مه 1، 2018 ساخته شده است. این زمانی است که دستگاه ایمنی استاندارد در تمام وسایل نقلیه ساخته شده برای آمریکایی بازار. استاندارد سازی بخشی از مقررات وزارت حمل و نقل ایالات متحده آمریکا است که در سال 2014 صادر شده است، اگرچه پیتر کردوک، معاون دادستانی کل Advocates for Highway & Auto Safety، اعلام کرد تلاش برای ایجاد استاندارد پشتیبان گیری از زمانی آغاز شد که جورج دبلیو بوش رئیس جمهور. "کرداک به ماشین و راننده گفت: " این به معنای واقعی کلمه ما 10 سال طول کشید تا آنها را به ماشین ها برسانند. ".

این گروه که متشکل از بیمه گران دارایی و تلفات و همچنین مدافعان مصرف کننده شناخته شده توسط طرفداران کوتاه است و در سال 2013 ادعای اداره ایمنی ترافیک ملی (NHTSA) را به دیگر گروه های ایمنی و مصرف کننده متصل می کند و ادعا می کند که اداره فدرال به اندازه کافی برای تجهیز استاندارد سازی انجام می شود. در سال 2014، NHTSA این خودروها را از اول ماه مه سال 2018 مجوز می دهد.

طرفداران و دیگر گروه های ایمنی مصرف کننده می خواهم همه خودروهای مجهز به دیگر فن آوری پیشرفته ایمنی، مانند ترمز خودکار اضطراری (AEB) با هشدار برخورد جلو، هشدار نقطه کور و هشدار از راه خروج. بیست خودروساز متعهد شده اند تا سال 2022 استاندارد AEB را ایجاد کنند؛ این تکنولوژی در بسیاری از خودروسازان پیشرو در حال حاضر با ویژگی هایمرسدس بنز ، ولوو و تویوتا برجسته است.

اما طرفداران و دیگران می خواهند استاندارد سازی این ویژگی های ایمنی را به زودی در سطح صنعت گسترش دهند. با اشاره به آمار مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها (IIHS)، این گروه می گوید: ترمز اتوماتیک عقب باعث کاهش 62 درصدی برخورد چرخ دنده می شود، AEB با جلوگیری از برخورد هلیکوپتر، تخریب جلویی را 50 درصد کاهش می دهد، به میزان 14 درصد و هشدار از راه خروج از خطوط ناشی از یک وسیله نقلیه و سقوط سران 11 درصد است.

Advocates گفت، در عین حال، مقررات مربوط به دوربین های پشتیبان باید به مصرف کنندگان کمک کند تا در مورد آنچه که قبلا تجهیزات اختیاری در بسیاری از اتومبیل های جدید بود، صرفه جویی کند. Kurdock اشاره کرد که دوربین های پشتیبان گاهی اوقات با کمک پارکینگ و دیگر ویژگی های فعال شده با سنسور همراه بودند یا دوربین ها به بسته های ارزان قیمت لوکس همراه با اقلام غیر مرتبط مانند صندلی های چرمی ریخته شد. برای افرادی که اتومبیل این ویژگی را ندارند، ممکن است سیستم های پس انداز را دوباره ارتقاء دهیم؛ آنها روی یک کیت کامل با یک صفحه LCD در حدود 100 تا 200 دلار قرار دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۰۰
ansearch


رولز - رویس

تنه در مورد SUV های جدید Rolls-Roy، Cullinan می گوید. با الهام از روزهای خوب قدیمی که "هرگز با چمدانها هرگز سفر نکرده"، در هر رولز، قطعه شیشه ای بین محفظه ودستگاه و صندلی مسافرتی وجود دارد. بنابراین شما مجبور نیستید به چیزهایی که در حال چرخش در اطراف گوش می دهید گوش فرا دهید.

Rolls-Royce امروز همه چیز را برای ارائه به مشتریان خود را لوکس ترین و راحتی قابل تصور در اتومبیل خود است. روش آن انجام این کار شامل مهندسی وسواس و توجه به جزئیات است. هر گونه اختلال در حالی که در Rolls-Royce به سادگی قابل قبول نیست، حتی اگر آن را از چمدان نشسته در پشت ماشین است.

رولز - رویس

من فکر می کنم که یک نمونه روال Rolls-Royce را با بهترین Cullinan خلاصه می کند، اما این SUV ویژگی های مهندسی و تفکر بسیار هوشمندانه ای دارد.

آشکارترین رقیب Cullinan، Bentley Bentayga ، سوار بر یک پلت فرم با Audi Q7 و Porsche Cayenne می شود. چنین پلتفرمی برای Cullinan وجود ندارد - پلتفرم زیربنایی آینده BMW X7 SUV به سادگی برای Rolls مناسب نیست. در عوض، آن را بر روی یک نسخه از فضای آلومینیومی آلومینیوم که با Phantom جدید عرضه شد، سوار می شود .

این فضای فضایی که معماری لوکس نامیده می شود، به Cullinan می گوید که سفتی در کلاس های بالاتر است، و صرفه جویی در هزینه از فولاد فرار می کند، به آزادی Rolls-Royce برای استفاده از مواد سنگین تر سنگین تر. مانند صدای ضعیف

کارولین کریسمر، مهندس ارشد مهندس ارشد، مهندسین شاسی شسته نیز دارد، از جمله یک تعلیق هوایی جدید طراحی شده است تا "رول رویس" را به نمایش بگذارد. یک ترفند شسته و رفته از این تعلیق هوا، توانایی کشیدن یک چرخ فرد به زمین است اگر از دست دادن کشش تشخیص داده شود. این باهوش است با هر استاندارد، نه فقط برای یک ماشین لوکس.

همچنین کمک به تقویت قابلیت های خارج از جاده Cullinan، اجزای هیدرولیکی را تقویت می کند و برای اولین بار در تاریخ Rolls-Royce چهار چرخ می چرخد. حتی فرمان عقب محور وجود دارد.

V12 6.75 لیتری در Cullinan نیز با Phantom به اشتراک گذاشته شده است. هر دو موتور 563 اسب بخار، اما موتور Cullinan تنظیم شده است تا گشتاور پایین تر را برای جاده بیرون زد، 627 پوند فوت در 1600 دور در دقیقه برای دقیق بودن. و هنگامی که شما در جاده آسفالت شده هستید، V12 می تواند Cullinan را به یک سرعت بالا 155 مایل در ساعت برساند.

رولز - رویس

البته، داخلی بیشتر مشتریان Cullinan تمرکز می کنند. همانطور که از Roller انتظار داشتید، تمام چرم، چوب و فلز مورد نظر شما وجود دارد ... و هیچکدام از پلاستیکی که نیستید. همچنین یک صندلی پرشده عقب سرد در درب عقب وجود دارد که در بالای مقاله نشان داده شده است که مطمئنا برای تماشای یک مسابقه یا دو یا دو مورد استفاده می شود. و در داخل گرفتن حتی یک تجربه لوکس است. درب های انتحاری Cullinan به طور خودکار باز و بسته می شود، و ماشین به 40mm می رسد برای ورود آسان تر و خروج آسان تر است.

آسان است که یک وسیله نقلیه فوق العاده لوکس، به ویژه یک SUV را رد کند، به عنوان مسخره است. اما این نیز آسان است به تحسین سطح مهندسی و فکر است که به ساخت Cullinan. رولز رویس می توانست بسیار راحت و بی معنی باشد و BMW X7 را دوست داشت اما این کار را نکرد. این در واقع کار را برای ایجاد چیزی خاص انجام داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۵۹
ansearch


سامسونگ گلکسی S9 + بررسی خلاصهکیلا رامزی





هم اکنون خریداری کنید

مشخصات

  • تراشه Qualcomm Snapdragon 845؛ 4/6 گیگابایت رم
  • 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا (از طریق کارت microSD)
  • صفحه نمایش 5.8 اینچ (S9) و 6.2 اینچ (S9 +) Infinity Super AMOLED با 2،960 تا 1440 پیکسل
  • دوربین 12 مگاپیکسل با دیافراگم قابل تنظیم (f / 1.5 و f / 2.4)، دوربین ثانویه 12 مگاپیکسل با لنز تله (فقط S9 +) و دوربین 8 نفره خودکار
  • باتری 3000 میلی آمپر (S9) و 3500 میلی آمپر ساعت (S9 +)؛ سریع شارژ سیمی و بی سیم
  • سنسور اثر انگشت و عنبیه اسکنر
  • بلندگوهای استریو با پشتیبانی Dolby Atmos
  • جک صوتی استاندارد لوازم جانبی با کیفیت بالا توسط AKG
  • بدن ضد آب

سامسونگ Galaxy S9 و Galaxy S9 + دارای طرح های آشنا با پیشرفت های ظریف و در عین حال ضروری ارگونومیک هستند. مطمئنا، دو مدل گوشی های پیشرفته نیز با مشخصات سخت افزاری پیشرفته عرضه می شوند که توسط دوربین پیشگامانه با دیافراگم تنظیم می شود.

سامسونگ یک بار دیگر سامسونگ را در دو اندازه اندازه گیری می کند - گلکسی S9 با صفحه نمایش 5.8 اینچی و بزرگتر Galaxy S9 + با صفحه نمایش 6.2 اینچی. در این زمان، تفاوت بین دو گوشی فراتر از اندازه صفحه نمایش و باتری آن است. Galaxy S9 + دارای دوربین دوگانه و حافظه بیشتر است، بنابراین لازم است که گزینه بهتر برای کاربران بیشتری باشد.

داستان مربوطه

screen-shot-2018-02-23-at-1-56-54-pm-1519412237.png?crop=0.868xw:1.00xh;0.0767xw,0&resize=300:*

بهترین گوشی های آندروید شما می توانید خرید

به نظر می رسد آشنا و ارگونومی بهبود یافته است

Galaxy S9 و Galaxy S9 + تقریبا به طور کامل با پیشینیان خود مشابه هستند. Galaxy S8 و Galaxy S9 را از هم جدا کنید، برای موقعیت جدید و بسیار راحت تر از سنسور اثر انگشت (زیر دوربین به جای سمت راست آن) ذخیره کنید. Galaxy S9 + به لطف دوربین دوگانه (اولین گوشی تلفن Galaxy S) به نظر می رسد کمی متفاوت است.

سنسور اثر انگشت سامسونگ کهکشان S9 +


کیلا رامزی

سامسونگ به خوبی به عنوان یک زبان طراحی در سال گذشته عمل کرد. Galaxy S8 و Galaxy S8 + احتمالا گوشی های با بهترین کیفیت برای راه اندازی در سال 2017 هستند. با استفاده از بسیاری از تولید کنندگان اندرویدی، سعی در کپی کردن صفحه نمایش آیفون X در آخرین پیشنهادات خود، S9 و S9 + همچنان به ایستادگی کردن از جمعیت به همان اندازه یکپارچه

هر دو نوع Galaxy S9 یک بدن ضد آب با کیفیت ساخت عالی دارند. توجه داشته باشید که پوشش گوشی ها با یک جعبه محافظ تقریبا اجباری است، هر چند که صفحه نمایش منحنی و شیشه ای آن به خوبی از بین نمی رود.

دوربین عکاسی

در ابتدا برای گوشی هوشمند Galaxy، دوربین 12 مگاپیکسل هر دو مدل S9 دارای یک دیافراگم مکانیکی است. بسته به شرایط نور، دوربین به طور خودکار بین f / 1.5 و f / 2.4 تغییر می کند؛ عکاسان پیشرفته می توانند دیافراگم را بصورت دستی در حالت حرفه ای تغییر دهند.


سامسونگ کهکشان S9 + دارای یک دوربین ثانوی 12 مگاپیکسلی با لنز تله و تثبیت کننده تصویر اپتیکال است، از این رو حتی بیشتر از همه انعطاف پذیری از مادربورد کمکی ارائه می دهد.

با داشتن یک دیافراگم به اندازه f / 1.5، Galaxy S9 و Galaxy S9 + برای گرفتن عکس های با نور کم با کیفیت استثنایی می توانند کار کنند. عکس های روز گرفته شده توسط هر دو گوشی نیز قابل پیش بینی است.

تبلیغات - ادامه خواندن زیر



ضبط ویدئوی فوق العاده با سرعت 960 فریم در ثانیه، یکی دیگر از ویژگی های جدید دوربین های گلکسی S9 است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا 0.2 ثانیه زمان را به 6 ثانیه سرگرم کننده و راحت کلیپ های HD به اشتراک بگذارید.

عملکرد دوربین Galaxy S9 + آن را نقطه عطفی در رتبه بندی معتبر DxOMark بدست آورده است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد روند تست و نتایج را در اینجا پیدا کنید .

Android Oreo و Bixby

Galaxy S9 و Galaxy S9 + Android Oreo را با رابط کاربری سفارشی سامسونگ اجرا می کنند. مقدار گزینه های شخصی سازی که ارائه می دهد، چیزی کم از غرور نیست، بنابراین شما باید مقدار زیادی از انتخاب کنید.

یک سال پس از اولین ورود به یک پذیرش خشن، دستیار مجازی سامسونگ Bixby در Galaxy S9 و Galaxy S9 + با تعدادی از ویژگی های واقعیت افزوده بازگشته است. با استفاده از سنسورهای جلو و عقب، Bixby می تواند به شما در خرید، ترجمه علائم از زبان های خارجی در زمان واقعی، جستجوی عکس های مشابه از طریق اینترنت، خواندن برچسب شراب، و حتی شمارش کالری ها در غذای مورد نظرتان کمک کند. .

باز هم، Bixby با دکمه اختصاصی در سمت چپ Galaxy S9 و Galaxy S9 + همراه است. اگر بخواهید می توانید آن را غیرفعال کنید، اما نمیتوانید آن را به دلخواه خود سفارشی کنید.

Emoji Emoji

Emoji Emoji اساسا پاسخ سامسونگ به iPhone X Animoji توسط اپل است. کهکشان S9 و Galaxy S9 + یک نسخه متحرک از شما با کمک دوربین خودی ایجاد خواهد کرد. شما حتی می توانید قبل از به اشتراک گذاشتن خود واقعیت تقویت شده خود را اضافه کنید.

سامسونگ گلکسی S9 + AR Emoji


کیلا رامزی

Emoji واقعیت تقویت شده منطقی دقیق است، اما دقیقا ذهنی نیست. وقتی که احساسات شما را نشان می دهد، آنها نزدیک به سطح Animoji اپل نیستند. به طور کلی، همه چیز در مورد Emoji احساس می کند به طرز شوم با هم به یک پیشنهاد رقیب - نه یک ویژگی جالب پیشگویی.

عملکرد بی نظیر و عمر باتری

به تازگی، با کمک Qualcomm's most powerful chipset موبایل تا به امروز، سامسونگ کهکشان S9 و کهکشان S9 + احساس فوق العاده سریع و مایع در هر مناسبت. با 50٪ بیشتر RAM (6 گیگابایت در مقابل 4 گیگابایت)، گلکسی S9 + دارای چند لبه در S9 خواهد بود. اگر شما قصد تغییر در بین بازی مورد علاقه خود، یک سرویس ایمیل، Slack و یک مرورگر وب را دارید، پیشنهاد می کنیم که گلکسی بزرگتر را انتخاب کنید.

سامسونگ کهکشان S9 + نمایشگر


کیلا رامزی

تبلیغات - ادامه خواندن زیر



بلندگوهای استریو AKG-tuned با پشتیبانی Dolby Atmos، به عنوان یکی از دلایلی است که به نظر می رسد در Galaxy سامسونگ نیز مورد توجه قرار گرفته است. تجربه های صوتی که آنها ارائه می دهند پیشرفت وسیعتری نسبت به بلندگوهای نسل قبلی است.

بر خلاف سایر تولید کنندگان، سامسونگ بین بلندگوهای استریو یا یک جک صوتی را انتخاب نمی کند. Galaxy S9 و Galaxy S9 + نه تنها از ویژگی های ذکر شده در بالا هستند، بلکه از طریق یک جعبه خرده فروشی AKG نیز دارای یک اریجنس عالی هستند.

انتظار می رود به راحتی یک روز کامل از استفاده از هر دو مدل های کهکشان S9 بین اتهامات. Galaxy S9 + با یک باتری قابل ملاحظه ای بیشتر از S9 در این مورد دارد. همانطور که همیشه، گوشی ها از شارژ سریع سیمی و بی سیم پشتیبانی می کنند.

بسته شدن

سامسونگ کهکشان S9 و Galaxy S9 + خواهد بود که از دو گوشی هوشمند است که شما می توانید در سال 2018 خریداری کنید. هر یک از آنها طراحی فوق العاده، سخت افزار پیشرو در کلاس و تجربه ی نرم افزاری را ارائه می دهد.

سامسونگ Galaxy S9 + سمت


کیلا رامزی

عملکرد دوربین گوشی به یک معیار صنعت تبدیل خواهد شد. مکان بهبود یافته سنسور اثر انگشت و علاوه بر این از بلندگوهای استریو، پیشرفتهای خوشایندی در مقایسه با نسل گذشته است.

در دسترس بودن خرده فروشی برای هر دو تلفن در تاریخ 16 مارس شروع خواهد شد. سه رنگ برای انتخاب - Midnight Black، Coral Blue و Lilac Purple وجود دارد. Galaxy S9 و S9 + به ترتیب 720 دلار و 840 دلار قیمت دارند.سامسونگ یک برنامه تجاری را ارائه می دهد، که به شما 350 دلار برای تلفن قدیمی شما نسبت به خرید Galaxy S9 می دهد.

هر دو تلفن همراه با مجموعه وسیعی از لوازم جانبی عرضه خواهند شد. از جمله مواردی هستند که شامل انتخاب های اصلی و شخص ثالث، یک هدست VR و پد دسک تاپ همه چیز جدید DeX و بسیاری دیگر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۴۹
ansearch


گتی ایماژ سون گلدول

اسطوره های زیادی در مورد رانندگی آب و هوای سرد وجود دارد، بنابراین ما در اینجا برای به اشتراک گذاشتن حقیقت در مورد اینکه چرا ماشین خود را در حقایق سرد و دیگر سردمدار شروع نمی شود.

چرا باتری های زیادی در زمستان می میرند؟

زمستان بر روی باتری ها سخت است، به دو دلیل اصلی است. موتورها به مراتب سخت تر است زیرا همه روغن داخل آنها به ملاس تبدیل شده است. این باعث می شود که از یک باتری بسیار جاری تر باشد و به آسیب رساندن توهین آمیز باشد، زیرا باتری آن را نمی توان به علت سرد شدن مقدار طبیعی خود تولید کرد. واکنش های شیمیایی که تولید برق را در دمای پایین تر می کنند. نکته شما در رابطه با خنک کردن کابل ها به طور جزئی مرتبط است. تقاضای عظیم فعلی موتور شروع کننده - 200 تا 400 آمپر - می تواند باعث می شود که گیره باتری در صورت اتصال به گیره برای ارسال مناسب نیست. وقتی ماشین شروع می شود، اتصال خنک می شود. و این یک ارتباط ضعیف را نشان می دهد. و اتصال ضعیف می تواند مانع شارژ کامل باتری شود. یک باتری تخلیه شده، بر خلاف آن که کاملا شارژ می شود، می تواند یخ زده، آن را به طور داخلی آسیب برساند.

گفتنی است، در حالی که اتومبیل های بیشتر در صبح زمستان های زمستانی آغاز نخواهند شد، باتری های بیشتر در ماه های تابستان، زمانی که گرمای شدید از الکترولیت بخار می دهد، خشک می شود، باتری ها را خفه می کند.

آیا کمک می کند اتومبیل خود را در ناهار گرم کند، پس پس از کار راحت تر می شود؟

اگر ماشین از صبح روز بعد پس از سرد شدن در تمام شب شروع می شود، قطعا باید پس از 8 ساعت پارکینگ در پارکینگ دفتر شروع شود. اگر یک کودک گاراژ داشته باشید که بعد از یک روز خارج از خانه شروع نخواهد شد و هر 4 ساعت یک بار باید شروع شود، ممکن است وقت آن رسیده که شاخه ها را عوض کنید و آن را درست کنید. اگر یک موتور سرد را به مدت 10 دقیقه بیدار می کنید، هرگز فرصت شارژ روغن را با سوخت نشت نداشته باشید که هرگز فرصتی برای سوختن ندارد.این باعث می شود که موتور دچار زودرس شود - بدون اشاره به بی احترامی کردن برخی از بنزین های گران قیمت.

آیا کیسه های شن و ماسه در تنه خود را واقعا بهبود کشش؟

خوب، این بستگی به آنچه شما درایو دارید. در روزهای زمانی که ماشین متوسط ​​یک سدان جلوی سنگین و عقب با تایرهای حاشیه ای حاشیه ای بود، مطمئن بود که صد پوند بالست ممکن است این کمک ها را به شما کمک کند تا تپه برفی را به زمین برسانید. امروزه بسیاری از اتومبیل ها در جلو و یا حتی درایو تمام چرخ هستند و حتی امروز آهن بزرگ عقب دارای توزیع وزن بهتر و شیوه بهتر شعاعی در تمام فصل زمستان است. بالستیک در تنه فقط باعث جلوگیری از کشش در اتومبیل های جلو می شود و به احتمال زیاد شما را در سطوح لغزنده بی حرکت می کند. اگر شما باید ماشین یا کامیون عقب خود را با بالستیک بچرخانید، بالستر را تا حد ممکن جلو ببرید؛ شما هنوز هم کشش را دریافت خواهید کرد، اما جرم اضافی تا کنون وجود ندارد.

پس از چند روز از برف سنگین، squirters پاک کن کار متوقف شد. آیا این به خاطر رسوب در مخزن است که آن را مسدود کرده است؟ علت احتمالی چیست و چگونه از آن جلوگیری می کنید؟

نازل های شستشو به سرعت از بین می روند، نه بعد از چند روز از زمان های پایین تر. و رسوبات عمه شما مطمئن است که در مخزن نازل را بدون توجه به درجه حرارت آغشته است. این احتمالا رفلکس برف ریز شده است. به طور معمول، یک دریچه ی شستشوی در خط نازل شستشو وجود دارد تا این سیلیکون آبی (در واقع فقط الکل و برخی رنگ) در خطوط پس از اینکه شما شستن شیشه ی شیشه ای را متوقف کنید. اگر سوپاپ سوپاپ خراب شود، هنگامیکه توقف پمپ را متوقف می کنید، مایعات دوباره به مخزن می رسند. و می تواند برف ذوب یا یخ را به نازل وارد کند. جایگزین سوپاپ چکشی معمولا این را اصلاح می کند.

هنگامی که آن را واقعا سرد است، برف پاک کن شیشه جلو اتومبیل یخ انباشته می شود مهم نیست که چقدر من آنها را لرزیدن و حتی زمانی که من گرما را در ارتفاع بالا، شیشه شیشه جلوگیری می کند. آیا می توانم کاری برای جلوگیری از این کار انجام دهم؟

آب و هوای شدید می تواند نقطه ی انجماد مایع واشر را تحت تأثیر قرار دهد و آن را بر روی شیشه شیشه ی خود بچرخاند. بنابراین، مهمترین چیز این است که شیشه جلو شیشه را تا حد امکان گرم نگه داشته و با تنظیم درجه حرارت بالا و بالاترین سرعت فن را تنظیم کنید. تیغه های برف پاک کن ممکن است کمک کنند یا حداقل تمیز کردن تیغه هایی که از فیلم جاده ای انباشته شده اند پاک کنید و آنها را با رطوبت معدنی و یک حوله کاغذی پاک کنید. درمان شیشه جلو اتومبیل Rain-X، مایع شستشوی کمتری را روی شیشه میسوزاند. به عنوان آخرین راه حل، از متیل الکل به جای مایع واشر در مخزن استفاده کنید.سیال واشر در حال حاضر 40 درصد الکل متیل و 60 درصد آب است. اگر میزان غلظت الکل را افزایش دهید، نقطه انجماد را کاهش می دهد. شما می توانید الکل متیل را در بخش نقاشی فروشگاه سخت افزار خریداری کنید، یا گاهی اوقات شما می توانید آن را در بخش خانه های خانگی یک فروشگاه بزرگ جعبه، که به عنوان سوخت برای ظروف خالی می شود، پیدا کنید. فقط آن را به مخزن شستشو بشویید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۴۶
ansearch


عملکرد هنسسی

Hennessey فقط ویدیویی از HPE1000 Trackhawk خود را منتشر کرد که در فاصله 10/7 ثانیه با سرعت 132 مایل در ساعت تردد می کند. در حالی که اینها برخی از عناوین بسیار جالب هستند، شوک واقعی ساعت ماشین 0-60 است: فقط 2.7 ثانیه است. درست است که این SUV بزرگ خانواده می تواند به سرعت 60 مایل سریعتر از یک مدل جدید M5 برسد .این ویدیو را می توان در زیر مشاهده کرد، در حالی که مقاله اصلی منتشر شده 4/24/18 را می توان در زیر بخوانید.

فقط چند هفته پیش ما درباره جدید 1000 اسب بخار چلنجر Demon در مورد Hennessey صحبت کردیم در حال حاضر، شرکت تونر تگزاس با یک محصول FCA با قدرت اسب بخار دیگری همچون Jeep Grand Cherokee Trackhawk باز است.

ما در حال حاضر در نسخه 850 اسب بخار Trackhawk Hennessey گزارش شده است، اما این ترمیم داغ تر از جانوران دیگری است. از سوپرشارژر 4.5 لیتر، هدر طول لوله، تزریق جریان بالا، پمپ سوخت رسانی به روز شده و یک سیستم القایی هوا با جریان بالا استفاده می کند. با استفاده از Dynojet، این تیم توانست 823 اسب بخار و 718 پوند وزن داشته باشد. از گشتاور به لاستیک. فاکتور سازی در محاسبه 20 درصد هیدرولیکی Hennessey، که 988 اسب بخار و 861 lb.-ft. در میل لنگ

عملکرد هنسسی

شایان ذکر است که Hennessey سیستم AWD را برای اجرای آن غیرفعال کرده است، و تصمیم گرفته است که تنها در یک چرخ دنده دو چرخ با چرخ های عقب Trackhawk قرار بگیرد. مشخص نیست که آیا SUV فوق العاده خواهد شد همان تعداد را با گشتاور به تمام چهار چرخ گذاشته با توجه به اختلافات که همراه با تغییر از AWD به RWD . در هر صورت، این فوق العاده سرد است به تماشای در dyno.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۴۴
ansearch


نیسان لیف ماشین الکتریکی
نیسان

قیمت پایه : 30،875 دلار

سرعت شارژ : 90 مایل در 30 دقیقه

2019 option : 200-plus-mile battery

مدل Tesla Model 3 و Chevy Bolt توجه زیادی را به خود جلب می کنند، اما نیسان Leaf، خودروی فروش خودرو در جهان است که تاکنون بیش از 300،000 ساخته شده است. به طور کامل برای سال 2018 طراحی شده است، برگ جدید دارای آماری است که در سال 2010 غیرقابل تصور بود، زمانی که خودرو اصلی به عنوان یک مدل 2011 به بازار عرضه شد. شماره سریال، EPA با 151 مایل، بیش از دو برابری 73 نسخه اصلی است. باتری 40 کیلووات ساعت نشسته در زیر، همانند ابعاد فیزیکی همانند قبل است، اما 67 درصد چگالی انرژی را در خود دارد. قیمت پایه تقریبا 3000 دلار نیز کاهش یافت. این نوع خطوط روند است که همه را تایید می کنند (به عنوان مثال من) که به موج اولیه نقد EV با "فقط صبر کنید" پاسخ داد.

هنگامی که اولین صفحه به خیابان رسید، در کنار یکی از کریس پین، مدیر مستند کسی کشته شد که ماشین الکتریکی را کشته بود؟ما موافقت کردیم که ماشین الکتریکی قطعا زنده بود. در آن لحظه بود که زیرساخت شارژ بود - این شب، با وصل شدن به اتاق من در طبقه همکف، هزینه آن را پرداخت کردم. در حال حاضر، سفر الکتریکی از راه دور به طور کامل امکان پذیر است، اما من فقط آن را در یک تسلا انجام دادم، که از شبکه شخصی خود از Superchargers واقع شده استراتژیک استفاده می کند. برای دیگران چه کار می کند؟ تصمیم گرفتم یک برگ جدید را بپردازم و بفهمم آیا می توانم یک روز 250 دلاری را بسوزانم، رانندگی بسیار زیادی از هر منبع سوخت شما. من معتقد هستم که یک گردشگر در ایالت شما هستم، زیرا مقصد هایی وجود دارد که ما به خاطر آن اعطا می کنیم، زیرا آنها در محدوده رانندگی قرار دارند. تو فکر می کنی، اوه، من بعضی وقت ها این کار را انجام می دهم، اما بعد هرگز انجام نمی دهم. برای من، GoPro Motorplex یکی از آن مکانها است. این یک مسیر رندر خارج از شارلوت است که بر روی مدار کاتدرومو پارما در ایتالیا مدل شده است، جایی که مانند آیرتون سنا و لوئیس همیلتون برخی از مسابقات شکل گیری خود را انجام دادند. این کمتر از دو ساعت از خانه من است و من معنی آن را برای چک کردن آن، اوه، هفت سال. حالا زمان است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۴۳
ansearch
AP PAUL SANCYA

مقامات صنعت خودرو اعلام کرده اند که یکی از فن آوری های امیدوارکننده برای جلوگیری از مرگ و میر ناشی از ترافیک را به مخاطره می اندازد.

دولت اوباما در ماه دسامبر گذشته پیشنهاد کرد که تمام اتومبیل های جدید و کامیون های سبک با تکنولوژی شناخته شده به عنوان ارتباطات وسیله نقلیه به خودرو یا V2V مجهز می شوند. این وسایل را قادر می سازد مکان، سرعت، جهت و سایر اطلاعات خود را 10 بار در ثانیه ارسال کنند. به عنوان مثال، هنگامی که یک وسیله نقلیه دیگر برای روشن شدن نور قرمز یا نزدیک شدن به دور خاموش در زمان برای جلوگیری از تصادف، اتومبیل را تشخیص می دهد.

دولت تصمیم گرفته است که مجوز نهایی V2V را دنبال نکند، گفت که دو مقام صنعت خودرو که با مقامات کاخ سفید و وزارت دفاع و دو نفر دیگر که سازمان های آنها با دولت صحبت کرده اند صحبت کرده اند. مقامات صنفی در شرایط نامنسجم سخن می گویند تا روابط خود را با دولت نداشته باشند.

کاخ سفید و وزارت حمل و نقل از ارسال نظر خودداری کردند، اما این پیشنهاد از لیست مقررات مدیریت و بودجه کاخ سفید حذف شده است که به طور فعال مورد بررسی قرار گرفته است و به جای آن به دستور کار بلندمدت آن رسیده است.

اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه، که بخشی از اداره حمل و نقل است، در بیانیه ای اعلام کرد که هنوز قبل از تصمیم گیری در مورد گام بعدی، بیش از 460 نظر درمورد پیشنهاد پیشنهادی را بررسی می کند و هیچ تصمیمی نهایی اتخاذ نشده است. مقامات صنعت گفتند تصمیم گیری در مورد این موضوع در سطوح بالایی از دولت انجام می شود.

مقامات دولتی اعلام کردند تصمیم خود بر اساس چندین عامل است، از جمله اطمینان عمومی برای اعمال مجوزهای پر هزینه در صنعت، حتی اگر اکثر خودروسازان از V2V نیاز به پشتیبانی داشته باشند. دونالد تامپو، رئیس جمهور، مقررات دولتی را کاهش داده است، که او به عنوان تخلیه اقتصاد، یک اصل هدایت دولت او را می بیند.

اداره حمل و نقل برآورد می کند که این فناوری توانایی جلوگیری یا کاهش شدت تا 80 درصد برخورد که شامل الکل یا مواد مخدر نیست. انتظار میرود V2V یک لایه اضافی برای ایمنی خودروهای خودسوزی نیز داشته باشد، زیرا می تواند حتی وسایل نقلیه پنهان شده توسط ساختمان ها یا فراتر از محدوده حسگرها و دوربین های وسایل نقلیه خودمختار را تشخیص دهد. انتظار می رود که تراکم ترافیک را از بین ببرد زیرا وسایل نقلیه می توانند با سیگنال های ترافیکی ارتباط برقرار کنند و سبز شوند تا مانع از انتظارات غیر ضروری، صرفه جویی در سوخت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای شود.

Deborah Hersman، رئیس شورای امنیت ملی، گفت: "V2V یکی از مهمترین ابزار برای کاهش تلفات ترافیکی است، اما اداره ترامپ" اگر آن را در اختیار نداشته باشد، آن را در تنه قفل می کند ". یک گروه حمایت کننده کنگرهی. "تنها راه رسیدن به آن، تصویب آن است و به شیوه ای گسترده به کار گرفته شده است، با داشتن یک وظیفه".

او گفت که دولت اوباما برخی از سرزنش ها را تقبل می کند؛ زیرا او سال ها منتظر پیشنهاد مجدد است.

تلفات ترافیکی طی دو سال گذشته به 37،461 مرگ و میر در سال 2016 افزایش یافته است که نزدیک به 5،000 مرگ و میر از سال 2014 است. این بزرگترین رشد دو ساله از اوایل دهه 1960 است.

مقامات صنعت خودرو گفتند یکی دیگر از دلایل اینکه مقامات دولتی اجازه می دهند تا پیشنهاد V2V از بین برود، مخالفت قوی کابل و صنایع فن آوری است.

دولت در سال 1999 گروه طیف 5.9 گیگاهرتز را برای تکنولوژی حمل و نقل کنار گذاشت. در حالی که دولت و خودروسازان طی یک دهه و بیش از 1 میلیارد دلار در حال توسعه و آزمایش V2V بودند، استفاده نشده بود.

طیف محدود و کمبود است. شرکت های کابل و شرکت های فن آوری به دنبال اجازه استفاده از طیف 5.9 گیگاهرتز برای پهنای باند اضافی بی سیم هستند. خودروسازان می گویند که آنها نیاز به طیف 5.9 گیگاهرتز برای V2V و سایر کاربردهای ایمنی دارند.

کمیته ارتباطات فدرال انجام شده است تا ببینیم آیا طیف را می توان بدون دخالت در سیگنال های ایمنی به اشتراک گذاشت. انتظار می رود اولین نتایج آزمون به زودی منتشر شود.

خودروسازان بخشی از این قاعده را بخاطر اینکه پروتکل های V2V را ایجاد می کنند تا اطمینان حاصل شود که Ford ها می توانند به Toyotas صحبت کنند که می توانند با Volkswagens صحبت کنند و غیره.

این مأموریت همچنین در نظر داشت تا سریعتر به فناوری بر روی جاده ها برسد. این خودرو برای نیمی از وسایل نقلیه جدید V2V را ظرف دو سال پس از صدور مجوز نهایی و تمامی خودروهای جدید در مدت چهار سال اعلام کرد. وسایل نقلیه مجهز به V2V، برخورد های بیشتر که می تواند اجتناب شود. هنوز هم سالها طول می کشد تا وسایل نقلیه با وسایل V2V به اندازه کافی برای وعده کامل تکنولوژی استفاده شود. این ممکن است توسط دستگاه های پس از فروش تسریع شود که V2V را به وسایل قدیمی تر می برد.

خودروسازان می توانند V2V را در وسایل نقلیه بدون مجوز قرار دهند. جنرال موتورز تکنولوژی را در سدان های Cadillac CTS قرار داده است. تویوتا V2V را در وسایل نقلیه ژاپن قرار داده و فولکس واگن قصد دارد تا در سال 2019 از اروپا در اروپا استفاده کند. اما خودروسازان برای حفاظت از طیف 5.9 گیگاهرتز سخت تر خواهد بود.

بعضی از تولید کنندگان اروپایی می گویند که آنها V2V را می خواهند، اما ممکن است بهتر است که تکنولوژی سلولی فوق سریع 5G را منتظر بمانیم تا به جای فناوری در حال حاضر در دسترس قرار گیرد. اما 5G هنوز در حال توسعه است. پس از آماده شدن، قبل از اینکه بتواند به اتومبیل برسد، سالها طول خواهد کشید.

کرک ستودل، مدیر بخش حمل و نقل میشیگان گفت: "هر چه بیشتر منتظر بمانیم، بیشتر مردم می میرند." "ما باید با آن حرکت کنیم."

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۴۱
ansearch
گتی ایماژ عکس های مردم

در بیشتر موارد، کاربران آندروید آن را بسیار خوب است. کاربران اندرویدی از گوشی های مختلفی که نسبت به اپلیکیشن های اپل استفاده می کنند انتخاب شده اند و لذت بردن از آزادی هایی هستند که کاربران اپل حتی نمی توانند تصور کنند. اما یکی از ویژگی های مهم از دست رفته چیزی شبیه به iMessage اپل است، که تبدیل پیام های ساده به چیزی بسیار کاربردی می شود، به شما این امکان را می دهد که پیام های خود را از یک لپ تاپ یا هر وسیله ای دیگر از Apple ارسال کنید.

اما با توجه به تصاویر منتشر شده از توسعه دهندگان XDA ، ویژگی محبوب iMessages ممکن است به زودی به اندروید برسد. این تیم تصاویری از برنامه پیام های Android گوگل را نشان می دهد که یک مشتری رومیزی است و در حالی که گوگل هنوز این تصاویر را تایید نکرده اما تأیید می کند که ادغام دسکتاپ به برنامه می آید.

با توجه به این تصاویر، نحوه ادغام دسکتاپ این است: اول، برنامه پیام های اندروید را دانلود کنید، سپس به پیام ها و اندیشه.com ​​وب سایت مراجعه کنید. در حال حاضر هیچ چیز وجود ندارد، اما زمانی که سرویس راه اندازی شده این سایت یک کد QR شما می توانید با گوشی خود را اسکن کنید. این برنامه را بر روی گوشی خود به برنامه وب پیوند خواهد داد و شما می توانید متن را از هر مرورگر وب ارسال کنید.

در مورد اینکه آیا این سرویس را راه اندازی خواهد کرد، هیچ کلمه ای وجود ندارد، اما ممکن است گوگل در اوایل ماه مه در کنفرانس I / O خود اعلام رسمی کند. به نظر می رسد که این تنها یک مسئله زمان است قبل از اینکه آندروید در نهایت یکی از بهترین ویژگی های موجود در دستگاه های اپل باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۴۰
ansearch


رازر

شما یک سوپر کامپیوتر در جیب خود دارید، اما شانس دارید که در کیف یا کیف دستی خود را به طور جداگانه حمل کنید. همانطور که گوشی ها هر قدر قوی تر می شوند، واقعا هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد. پروژه لیندا ، پروژه Razer ، امروز در CES 2018 اعلام کرد، نگاهی مبهم به دنیایی است که این دو در نهایت همگام هستند، هرچند ممکن است متوجه نشوید که این اتفاق در هر زمانی رخ می دهد.

پروژه لیندا، در برخی سطوح، فقط یک مورد تلفن است. مورد تلفن است که مانند یک لپ تاپ شکل گرفته است، یک نمایشگر چهار بعدی HD 13.3 اینچ، باتری 53.6 وات، ظرفیت ذخیره سازی 200 گیگابایتی، یک صفحه کلید و تعداد انگشت شماری از پورت ها دارد. هنگامی که با یک تلفن Razer که به عنوان مغز و صفحه لمسی آن عمل می کند، لیندا می تواند به عنوان یک لپ تاپ به نظر برسد که به نظر می رسد تقریبا یکسان با خط کش های بازی Razer است.

 


 

این مفهوم تبدیل تلفن به یک لپ تاپ (یا قرص) توسط Voltron آن را با برخی از لوازم جانبی به خصوص جدید نیست. Atrix Lapdock در اوایل سال 2011 سعی کرد با تلفن و لپ تاپ ازدواج کند ASUS Padfone، که کاربران را قادر می سازد تلفن های خود را به یک تبلت بزرگتر تبدیل کنند، در سال 2014 به بازار آسیا رسید . پروژه "Continuum" مایکروسافت برای ویندوز 10 قصد دارد تا تلفن های ویندوز را به عنوان جایگزینی برای یک لپ تاپ استفاده کند، همچنین نتایج بسیار متفاوتی دارد .

در اکثر موارد، مدرن و روز گوشی های گل سرسبد انجام اسب بخار اندازه کافی به عنوان یک لپ تاپ برای ایمیل و مرور وب وظایف اساسی عمل، اما چالش این است که تسلط بر مناسب و پایان برای پایان دادن به یک محصول است که شبیه یک insufferably لنگ احساس نمی تقلید از ابزار که آن را در تلاش برای جایگزینی. این یک چالش است که یک شرکت سخت افزاری متخصص مانند Razer در ممکن است قادر به دیدار است، اما در حال حاضر لیندا فقط یک مفهوم است، و تا کنون هیچ یک از Razer را بیشتر دور از دستگاه های مفهوم CES که در واقع برای فروش رفته است. این یک ایده عالی برای اطمینان است، اما در حال حاضر که همه چیز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۳۹
ansearch