ansearch

یک جستجو

ansearch

یک جستجو

یک جستجو

نخستین SUV رولز رویس خانه برای مهندسی جذاب است

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۵۹ ب.ظ


رولز - رویس

تنه در مورد SUV های جدید Rolls-Roy، Cullinan می گوید. با الهام از روزهای خوب قدیمی که "هرگز با چمدانها هرگز سفر نکرده"، در هر رولز، قطعه شیشه ای بین محفظه ودستگاه و صندلی مسافرتی وجود دارد. بنابراین شما مجبور نیستید به چیزهایی که در حال چرخش در اطراف گوش می دهید گوش فرا دهید.

Rolls-Royce امروز همه چیز را برای ارائه به مشتریان خود را لوکس ترین و راحتی قابل تصور در اتومبیل خود است. روش آن انجام این کار شامل مهندسی وسواس و توجه به جزئیات است. هر گونه اختلال در حالی که در Rolls-Royce به سادگی قابل قبول نیست، حتی اگر آن را از چمدان نشسته در پشت ماشین است.

رولز - رویس

من فکر می کنم که یک نمونه روال Rolls-Royce را با بهترین Cullinan خلاصه می کند، اما این SUV ویژگی های مهندسی و تفکر بسیار هوشمندانه ای دارد.

آشکارترین رقیب Cullinan، Bentley Bentayga ، سوار بر یک پلت فرم با Audi Q7 و Porsche Cayenne می شود. چنین پلتفرمی برای Cullinan وجود ندارد - پلتفرم زیربنایی آینده BMW X7 SUV به سادگی برای Rolls مناسب نیست. در عوض، آن را بر روی یک نسخه از فضای آلومینیومی آلومینیوم که با Phantom جدید عرضه شد، سوار می شود .

این فضای فضایی که معماری لوکس نامیده می شود، به Cullinan می گوید که سفتی در کلاس های بالاتر است، و صرفه جویی در هزینه از فولاد فرار می کند، به آزادی Rolls-Royce برای استفاده از مواد سنگین تر سنگین تر. مانند صدای ضعیف

کارولین کریسمر، مهندس ارشد مهندس ارشد، مهندسین شاسی شسته نیز دارد، از جمله یک تعلیق هوایی جدید طراحی شده است تا "رول رویس" را به نمایش بگذارد. یک ترفند شسته و رفته از این تعلیق هوا، توانایی کشیدن یک چرخ فرد به زمین است اگر از دست دادن کشش تشخیص داده شود. این باهوش است با هر استاندارد، نه فقط برای یک ماشین لوکس.

همچنین کمک به تقویت قابلیت های خارج از جاده Cullinan، اجزای هیدرولیکی را تقویت می کند و برای اولین بار در تاریخ Rolls-Royce چهار چرخ می چرخد. حتی فرمان عقب محور وجود دارد.

V12 6.75 لیتری در Cullinan نیز با Phantom به اشتراک گذاشته شده است. هر دو موتور 563 اسب بخار، اما موتور Cullinan تنظیم شده است تا گشتاور پایین تر را برای جاده بیرون زد، 627 پوند فوت در 1600 دور در دقیقه برای دقیق بودن. و هنگامی که شما در جاده آسفالت شده هستید، V12 می تواند Cullinan را به یک سرعت بالا 155 مایل در ساعت برساند.

رولز - رویس

البته، داخلی بیشتر مشتریان Cullinan تمرکز می کنند. همانطور که از Roller انتظار داشتید، تمام چرم، چوب و فلز مورد نظر شما وجود دارد ... و هیچکدام از پلاستیکی که نیستید. همچنین یک صندلی پرشده عقب سرد در درب عقب وجود دارد که در بالای مقاله نشان داده شده است که مطمئنا برای تماشای یک مسابقه یا دو یا دو مورد استفاده می شود. و در داخل گرفتن حتی یک تجربه لوکس است. درب های انتحاری Cullinan به طور خودکار باز و بسته می شود، و ماشین به 40mm می رسد برای ورود آسان تر و خروج آسان تر است.

آسان است که یک وسیله نقلیه فوق العاده لوکس، به ویژه یک SUV را رد کند، به عنوان مسخره است. اما این نیز آسان است به تحسین سطح مهندسی و فکر است که به ساخت Cullinan. رولز رویس می توانست بسیار راحت و بی معنی باشد و BMW X7 را دوست داشت اما این کار را نکرد. این در واقع کار را برای ایجاد چیزی خاص انجام داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۸
ansearch

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی