ansearch

یک جستجو

ansearch

یک جستجو

یک جستجو

cust2-1525711587.gif?resize=768:*
یوتیوب MIT CSAIL

محققان MIT یک سیستم ایجاد کرده اند که امیدوارند یکی از ماشین های خود رانندگی بزرگترین نقاط کور را جابجا کند. سیستم جدیدی به نام MapLite قادر به رانندگی بدون نیاز به جاده های نقشه برداری 3D می باشد و این امر منحصر به فرد است برای مقابله با مناطق روستایی بیشتر.

در بیشتر موارد، آزمایشات خودرو خود رانندگی بر شهرها متمرکز شده است. بوستون ، پیتسبورگ ، لاس وگاس و دهها شهر دیگر برنامه های خودآموزی خود را آغاز کرده یا برنامه ریزی کرده اند. دلیلی وجود دارد که شرکت ها به شهرهای نگاه کنند.شهرها به طور کلی نشانه های روشن و جاده های خوبی دارند، دو چیز که چالش بزرگی را برای رانندگی AI رانندگی می کند و باعث می شود که انگشت شستشو و مقابله با آن آسان تر شود.

شرکت هایی مانند گوگل یا اوبر نیز در نقشه های پیچیده سه بعدی برای این مناطق شهری سرمایه گذاری می کنند و هر علامت و مسیر جاده را برچسب گذاری می کنند. با توجه به پیچیدگی عملیات و واقعیت این است که میلیون ها مایل از جاده های ایالات متحده پهناور، بی نظیر یا نامناسب مشخص شده است، جای تعجب نیست که تمرکز توسعه تا به امروز به طور قطعی شهری است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۸
ansearch

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی