ansearch

یک جستجو

ansearch

یک جستجو

یک جستجو


تلفن هوشمند کره جنوبیگتی ایگز اد جونز


به نوعی اینترنت کره جنوبی حتی بهتر شده است. یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پهنای باند در حال حاضر به خاطر خدمات با سرعت بالا آن را شناخته است، سرعت 2.5 گیگابیت در ثانیه اعلام کرده است. این شرکت برآورد می کند که سه کاربر قادر به دانلود فیلم 90 دقیقه ای HD در مدت سه دقیقه خواهند بود.

SK Broadband، یک شرکت تابعه کاملا متعلق به بزرگترین شرکت مخابراتی بیسیم SK Telecom، با استفاده از آنچه که به عنوان یک شبکه اپتیکی منفعل گیگابیت (GPON) شناخته می شود، برای دستیابی به این سرعت های فشرده. فن آوری GPON با استفاده از آنچه که به عنوان "معماری نقطه به چندین" شناخته می شود، که در آن فیبر تک نوری با چند splitters فیبر ناقص استفاده می شود.

SK پهن باند می گوید که تکنولوژی GPON آن به عنوان جایگزینی برای کابل اترنت توسعه یافته، و با توجه به کره ای هرالدگفت که مشتریان هر گونه کابل اضافی نیاز ندارد. با یک کابل، SK GPON می تواند به 52.5 گیگابیت در ثانیه برسد. این شرکت تخمین می زند که سه کاربر قادر به دانلود فیلم 90 دقیقه ای HD در مدت 3 دقیقه خواهند بود.

این سرعت ها برای مشتریان تاثیر می گذارد، هرچند کره جنوبی به هیچ وجه بهتر از آن استفاده نمی شود. اینترنت کره جنوبیبهترین در جهان است ، با متوسط ​​نرخ پذیرش پهنای باند 26.1 مگابیت است.

دولت کره جنوبی برای دهه ها سریعتر اینترنت را یک اولویت تسریع کرده و چایبولهای کشور (معادل کره جنوبی از کنگلومرا) به دنبال آن بوده اند. ایالات متحده هنوز از راه دستیابی به کره جنوبی از لحاظ دسترسی به اینترنت، قابلیت اطمینان، و سرعت البته از نظر اندازه ایالات متحده یک عامل است.

صرفنظر از این، برخی از سیاستمداران از دولت هایشان خواستند که گزینه های عمومی برای اینترنت برای کمک به رقابت انگیزه بگیرند ، اما در حال حاضر، ایالات متحده هنوز بافر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۲
ansearch

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی