ansearch

یک جستجو

ansearch

یک جستجو

یک جستجو


نیسان لیف ماشین الکتریکی
نیسان

قیمت پایه : 30،875 دلار

سرعت شارژ : 90 مایل در 30 دقیقه

2019 option : 200-plus-mile battery

مدل Tesla Model 3 و Chevy Bolt توجه زیادی را به خود جلب می کنند، اما نیسان Leaf، خودروی فروش خودرو در جهان است که تاکنون بیش از 300،000 ساخته شده است. به طور کامل برای سال 2018 طراحی شده است، برگ جدید دارای آماری است که در سال 2010 غیرقابل تصور بود، زمانی که خودرو اصلی به عنوان یک مدل 2011 به بازار عرضه شد. شماره سریال، EPA با 151 مایل، بیش از دو برابری 73 نسخه اصلی است. باتری 40 کیلووات ساعت نشسته در زیر، همانند ابعاد فیزیکی همانند قبل است، اما 67 درصد چگالی انرژی را در خود دارد. قیمت پایه تقریبا 3000 دلار نیز کاهش یافت. این نوع خطوط روند است که همه را تایید می کنند (به عنوان مثال من) که به موج اولیه نقد EV با "فقط صبر کنید" پاسخ داد.

هنگامی که اولین صفحه به خیابان رسید، در کنار یکی از کریس پین، مدیر مستند کسی کشته شد که ماشین الکتریکی را کشته بود؟ما موافقت کردیم که ماشین الکتریکی قطعا زنده بود. در آن لحظه بود که زیرساخت شارژ بود - این شب، با وصل شدن به اتاق من در طبقه همکف، هزینه آن را پرداخت کردم. در حال حاضر، سفر الکتریکی از راه دور به طور کامل امکان پذیر است، اما من فقط آن را در یک تسلا انجام دادم، که از شبکه شخصی خود از Superchargers واقع شده استراتژیک استفاده می کند. برای دیگران چه کار می کند؟ تصمیم گرفتم یک برگ جدید را بپردازم و بفهمم آیا می توانم یک روز 250 دلاری را بسوزانم، رانندگی بسیار زیادی از هر منبع سوخت شما. من معتقد هستم که یک گردشگر در ایالت شما هستم، زیرا مقصد هایی وجود دارد که ما به خاطر آن اعطا می کنیم، زیرا آنها در محدوده رانندگی قرار دارند. تو فکر می کنی، اوه، من بعضی وقت ها این کار را انجام می دهم، اما بعد هرگز انجام نمی دهم. برای من، GoPro Motorplex یکی از آن مکانها است. این یک مسیر رندر خارج از شارلوت است که بر روی مدار کاتدرومو پارما در ایتالیا مدل شده است، جایی که مانند آیرتون سنا و لوئیس همیلتون برخی از مسابقات شکل گیری خود را انجام دادند. این کمتر از دو ساعت از خانه من است و من معنی آن را برای چک کردن آن، اوه، هفت سال. حالا زمان است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۸
ansearch

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی