ansearch

یک جستجو

ansearch

یک جستجو

یک جستجو

Trump Admin قطره برنامه نیاز به شبکه های بی سیم خودرو

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۴۱ ب.ظ
AP PAUL SANCYA

مقامات صنعت خودرو اعلام کرده اند که یکی از فن آوری های امیدوارکننده برای جلوگیری از مرگ و میر ناشی از ترافیک را به مخاطره می اندازد.

دولت اوباما در ماه دسامبر گذشته پیشنهاد کرد که تمام اتومبیل های جدید و کامیون های سبک با تکنولوژی شناخته شده به عنوان ارتباطات وسیله نقلیه به خودرو یا V2V مجهز می شوند. این وسایل را قادر می سازد مکان، سرعت، جهت و سایر اطلاعات خود را 10 بار در ثانیه ارسال کنند. به عنوان مثال، هنگامی که یک وسیله نقلیه دیگر برای روشن شدن نور قرمز یا نزدیک شدن به دور خاموش در زمان برای جلوگیری از تصادف، اتومبیل را تشخیص می دهد.

دولت تصمیم گرفته است که مجوز نهایی V2V را دنبال نکند، گفت که دو مقام صنعت خودرو که با مقامات کاخ سفید و وزارت دفاع و دو نفر دیگر که سازمان های آنها با دولت صحبت کرده اند صحبت کرده اند. مقامات صنفی در شرایط نامنسجم سخن می گویند تا روابط خود را با دولت نداشته باشند.

کاخ سفید و وزارت حمل و نقل از ارسال نظر خودداری کردند، اما این پیشنهاد از لیست مقررات مدیریت و بودجه کاخ سفید حذف شده است که به طور فعال مورد بررسی قرار گرفته است و به جای آن به دستور کار بلندمدت آن رسیده است.

اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه، که بخشی از اداره حمل و نقل است، در بیانیه ای اعلام کرد که هنوز قبل از تصمیم گیری در مورد گام بعدی، بیش از 460 نظر درمورد پیشنهاد پیشنهادی را بررسی می کند و هیچ تصمیمی نهایی اتخاذ نشده است. مقامات صنعت گفتند تصمیم گیری در مورد این موضوع در سطوح بالایی از دولت انجام می شود.

مقامات دولتی اعلام کردند تصمیم خود بر اساس چندین عامل است، از جمله اطمینان عمومی برای اعمال مجوزهای پر هزینه در صنعت، حتی اگر اکثر خودروسازان از V2V نیاز به پشتیبانی داشته باشند. دونالد تامپو، رئیس جمهور، مقررات دولتی را کاهش داده است، که او به عنوان تخلیه اقتصاد، یک اصل هدایت دولت او را می بیند.

اداره حمل و نقل برآورد می کند که این فناوری توانایی جلوگیری یا کاهش شدت تا 80 درصد برخورد که شامل الکل یا مواد مخدر نیست. انتظار میرود V2V یک لایه اضافی برای ایمنی خودروهای خودسوزی نیز داشته باشد، زیرا می تواند حتی وسایل نقلیه پنهان شده توسط ساختمان ها یا فراتر از محدوده حسگرها و دوربین های وسایل نقلیه خودمختار را تشخیص دهد. انتظار می رود که تراکم ترافیک را از بین ببرد زیرا وسایل نقلیه می توانند با سیگنال های ترافیکی ارتباط برقرار کنند و سبز شوند تا مانع از انتظارات غیر ضروری، صرفه جویی در سوخت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای شود.

Deborah Hersman، رئیس شورای امنیت ملی، گفت: "V2V یکی از مهمترین ابزار برای کاهش تلفات ترافیکی است، اما اداره ترامپ" اگر آن را در اختیار نداشته باشد، آن را در تنه قفل می کند ". یک گروه حمایت کننده کنگرهی. "تنها راه رسیدن به آن، تصویب آن است و به شیوه ای گسترده به کار گرفته شده است، با داشتن یک وظیفه".

او گفت که دولت اوباما برخی از سرزنش ها را تقبل می کند؛ زیرا او سال ها منتظر پیشنهاد مجدد است.

تلفات ترافیکی طی دو سال گذشته به 37،461 مرگ و میر در سال 2016 افزایش یافته است که نزدیک به 5،000 مرگ و میر از سال 2014 است. این بزرگترین رشد دو ساله از اوایل دهه 1960 است.

مقامات صنعت خودرو گفتند یکی دیگر از دلایل اینکه مقامات دولتی اجازه می دهند تا پیشنهاد V2V از بین برود، مخالفت قوی کابل و صنایع فن آوری است.

دولت در سال 1999 گروه طیف 5.9 گیگاهرتز را برای تکنولوژی حمل و نقل کنار گذاشت. در حالی که دولت و خودروسازان طی یک دهه و بیش از 1 میلیارد دلار در حال توسعه و آزمایش V2V بودند، استفاده نشده بود.

طیف محدود و کمبود است. شرکت های کابل و شرکت های فن آوری به دنبال اجازه استفاده از طیف 5.9 گیگاهرتز برای پهنای باند اضافی بی سیم هستند. خودروسازان می گویند که آنها نیاز به طیف 5.9 گیگاهرتز برای V2V و سایر کاربردهای ایمنی دارند.

کمیته ارتباطات فدرال انجام شده است تا ببینیم آیا طیف را می توان بدون دخالت در سیگنال های ایمنی به اشتراک گذاشت. انتظار می رود اولین نتایج آزمون به زودی منتشر شود.

خودروسازان بخشی از این قاعده را بخاطر اینکه پروتکل های V2V را ایجاد می کنند تا اطمینان حاصل شود که Ford ها می توانند به Toyotas صحبت کنند که می توانند با Volkswagens صحبت کنند و غیره.

این مأموریت همچنین در نظر داشت تا سریعتر به فناوری بر روی جاده ها برسد. این خودرو برای نیمی از وسایل نقلیه جدید V2V را ظرف دو سال پس از صدور مجوز نهایی و تمامی خودروهای جدید در مدت چهار سال اعلام کرد. وسایل نقلیه مجهز به V2V، برخورد های بیشتر که می تواند اجتناب شود. هنوز هم سالها طول می کشد تا وسایل نقلیه با وسایل V2V به اندازه کافی برای وعده کامل تکنولوژی استفاده شود. این ممکن است توسط دستگاه های پس از فروش تسریع شود که V2V را به وسایل قدیمی تر می برد.

خودروسازان می توانند V2V را در وسایل نقلیه بدون مجوز قرار دهند. جنرال موتورز تکنولوژی را در سدان های Cadillac CTS قرار داده است. تویوتا V2V را در وسایل نقلیه ژاپن قرار داده و فولکس واگن قصد دارد تا در سال 2019 از اروپا در اروپا استفاده کند. اما خودروسازان برای حفاظت از طیف 5.9 گیگاهرتز سخت تر خواهد بود.

بعضی از تولید کنندگان اروپایی می گویند که آنها V2V را می خواهند، اما ممکن است بهتر است که تکنولوژی سلولی فوق سریع 5G را منتظر بمانیم تا به جای فناوری در حال حاضر در دسترس قرار گیرد. اما 5G هنوز در حال توسعه است. پس از آماده شدن، قبل از اینکه بتواند به اتومبیل برسد، سالها طول خواهد کشید.

کرک ستودل، مدیر بخش حمل و نقل میشیگان گفت: "هر چه بیشتر منتظر بمانیم، بیشتر مردم می میرند." "ما باید با آن حرکت کنیم."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۸
ansearch

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی