ansearch

یک جستجو

ansearch

یک جستجو

یک جستجو

یکی از بهترین ویژگی های آیفون به Android می آید

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۴۰ ب.ظ
گتی ایماژ عکس های مردم

در بیشتر موارد، کاربران آندروید آن را بسیار خوب است. کاربران اندرویدی از گوشی های مختلفی که نسبت به اپلیکیشن های اپل استفاده می کنند انتخاب شده اند و لذت بردن از آزادی هایی هستند که کاربران اپل حتی نمی توانند تصور کنند. اما یکی از ویژگی های مهم از دست رفته چیزی شبیه به iMessage اپل است، که تبدیل پیام های ساده به چیزی بسیار کاربردی می شود، به شما این امکان را می دهد که پیام های خود را از یک لپ تاپ یا هر وسیله ای دیگر از Apple ارسال کنید.

اما با توجه به تصاویر منتشر شده از توسعه دهندگان XDA ، ویژگی محبوب iMessages ممکن است به زودی به اندروید برسد. این تیم تصاویری از برنامه پیام های Android گوگل را نشان می دهد که یک مشتری رومیزی است و در حالی که گوگل هنوز این تصاویر را تایید نکرده اما تأیید می کند که ادغام دسکتاپ به برنامه می آید.

با توجه به این تصاویر، نحوه ادغام دسکتاپ این است: اول، برنامه پیام های اندروید را دانلود کنید، سپس به پیام ها و اندیشه.com ​​وب سایت مراجعه کنید. در حال حاضر هیچ چیز وجود ندارد، اما زمانی که سرویس راه اندازی شده این سایت یک کد QR شما می توانید با گوشی خود را اسکن کنید. این برنامه را بر روی گوشی خود به برنامه وب پیوند خواهد داد و شما می توانید متن را از هر مرورگر وب ارسال کنید.

در مورد اینکه آیا این سرویس را راه اندازی خواهد کرد، هیچ کلمه ای وجود ندارد، اما ممکن است گوگل در اوایل ماه مه در کنفرانس I / O خود اعلام رسمی کند. به نظر می رسد که این تنها یک مسئله زمان است قبل از اینکه آندروید در نهایت یکی از بهترین ویژگی های موجود در دستگاه های اپل باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۸
ansearch

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی