ansearch

یک جستجو

ansearch

یک جستجو

یک جستجو

گتی ایماژ جاستین سالیوان

اگر شما برای یک وسیله نقلیه جدید خریداری می کنید و از دوربین پشتیبان یا هزینه های اضافی اضافی برخوردار نیستید، آن را قبل از سه شنبه، مه 1، 2018 ساخته شده است. این زمانی است که دستگاه ایمنی استاندارد در تمام وسایل نقلیه ساخته شده برای آمریکایی بازار. استاندارد سازی بخشی از مقررات وزارت حمل و نقل ایالات متحده آمریکا است که در سال 2014 صادر شده است، اگرچه پیتر کردوک، معاون دادستانی کل Advocates for Highway & Auto Safety، اعلام کرد تلاش برای ایجاد استاندارد پشتیبان گیری از زمانی آغاز شد که جورج دبلیو بوش رئیس جمهور. "کرداک به ماشین و راننده گفت: " این به معنای واقعی کلمه ما 10 سال طول کشید تا آنها را به ماشین ها برسانند. ".

این گروه که متشکل از بیمه گران دارایی و تلفات و همچنین مدافعان مصرف کننده شناخته شده توسط طرفداران کوتاه است و در سال 2013 ادعای اداره ایمنی ترافیک ملی (NHTSA) را به دیگر گروه های ایمنی و مصرف کننده متصل می کند و ادعا می کند که اداره فدرال به اندازه کافی برای تجهیز استاندارد سازی انجام می شود. در سال 2014، NHTSA این خودروها را از اول ماه مه سال 2018 مجوز می دهد.

طرفداران و دیگر گروه های ایمنی مصرف کننده می خواهم همه خودروهای مجهز به دیگر فن آوری پیشرفته ایمنی، مانند ترمز خودکار اضطراری (AEB) با هشدار برخورد جلو، هشدار نقطه کور و هشدار از راه خروج. بیست خودروساز متعهد شده اند تا سال 2022 استاندارد AEB را ایجاد کنند؛ این تکنولوژی در بسیاری از خودروسازان پیشرو در حال حاضر با ویژگی هایمرسدس بنز ، ولوو و تویوتا برجسته است.

اما طرفداران و دیگران می خواهند استاندارد سازی این ویژگی های ایمنی را به زودی در سطح صنعت گسترش دهند. با اشاره به آمار مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها (IIHS)، این گروه می گوید: ترمز اتوماتیک عقب باعث کاهش 62 درصدی برخورد چرخ دنده می شود، AEB با جلوگیری از برخورد هلیکوپتر، تخریب جلویی را 50 درصد کاهش می دهد، به میزان 14 درصد و هشدار از راه خروج از خطوط ناشی از یک وسیله نقلیه و سقوط سران 11 درصد است.

Advocates گفت، در عین حال، مقررات مربوط به دوربین های پشتیبان باید به مصرف کنندگان کمک کند تا در مورد آنچه که قبلا تجهیزات اختیاری در بسیاری از اتومبیل های جدید بود، صرفه جویی کند. Kurdock اشاره کرد که دوربین های پشتیبان گاهی اوقات با کمک پارکینگ و دیگر ویژگی های فعال شده با سنسور همراه بودند یا دوربین ها به بسته های ارزان قیمت لوکس همراه با اقلام غیر مرتبط مانند صندلی های چرمی ریخته شد. برای افرادی که اتومبیل این ویژگی را ندارند، ممکن است سیستم های پس انداز را دوباره ارتقاء دهیم؛ آنها روی یک کیت کامل با یک صفحه LCD در حدود 100 تا 200 دلار قرار دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۸
ansearch

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی