ansearch

یک جستجو

ansearch

یک جستجو

یک جستجو

آئودی

استفان وینکلمن، رئیس سابق آئودی Sport، در سال گذشته گفت که عملکرد زیر برند در نهایت تمام خودروهای الکتریکی خود را به بازار عرضه خواهد کرد. در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود، آئودی این خودرو، e-Tron GT، رسمی اعلام کرد و وعده ورود 2020 را داد. این خودرو بر اساس پیشروی پورشه ماموریت E خواهد بود و قرار است سومین مدل تمام الکتریکی آئودی باشد.

در اواخر امسال، E-Tron Quattro ، یک چیز الکتریکی SUV-is را که بیشتر یا کمتر پاسخ آئودی به مدل Tesla X است را مشاهده خواهید کرد. مدت کوتاهی پس از آن، آئودی Fastback e-Tron Sportback را به عنوان یک رقیب ورزشی آزاد خواهد کرد همراه با Quattro آئودی در مورد جزئیات e-Tron GT روشن بود، طرح تیزر را که در بالا مشاهده می کنید آزاد می کند و تایید می کند که آن چهار نفره خواهد بود.

در حالی که ما می دانیم که آن را در همان پلت فرم توسعه پورشه به عنوان ماموریت به نام J1 سوار می شود - ما نمی دانیم که آیا دو اتومبیل هر یک از اجزای مهم راننده را به اشتراک می گذارد. آئودی در حال کار بر روی سیستم سه موتوره با یک موتور الکتریکی در هر چرخ عقب است که اجازه می دهد تا قابلیت های بردار پیشرفته گشتاور. تعجب آور نیست که این سیستم در E-Tron GT ظاهر شود، اما گفته می شود که ماموریت E فقط یک موتور در هر محور استفاده می کند.

آئودی گفت که GT خواهد بود گل سرسبد نام تجاری e-Tron و در کنار دیگر EVs در بولینگر Höfe در نزدیکی محل تولید اصلی خود در Neckersalum ساخته خواهد شد.

"ما ورزش را بسیار به تدریج با خودروی الکتریکی تتررون ما تفسیر می کنیم و این همان چیزی است که ما آئودی Sport را با نام تجاری با کارایی بالا در آینده به کار می گیریم"، روپرت استادلر رئیس آئودی در بیانیه ای گفت.

پیش از اینکه خودرو به طور رسمی تایید شد، ما گزارش دادیم که e-Tron GT یک برادر بنتلی نیز دارد . آئودی و پورشه نیز بر روی یک پلت فرم EV افزوده شده به نام پیمانکار پیمان الکتریکی Premium (PPE) کار می کنند، اما ما تا سال 2021 اتومبیل هایی را که در این پلتفرم سوار می شوند را نمی بینیم.

آئودی وعده داده است که تا سال 2025 بیش از 20 اتومبیل الکتریکی ارائه خواهد داد، بنابراین انتظار می رود که بسیاری از اخبار مانند این آمده است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۴
ansearch

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی